Sjokoladekake og masse røre. VI snakker krig på kjøkkenet dere.

Min kjære samboer fikk lyst til å lage en sjokoladekake siden vi ikke hadde handlet noe lørdagsgodt.

Så da satte han i gang.

 

 

Ikke nok med at jeg var snill med å smøre formen for han. Jeg rørte og tok noen bilder av mesterverket.

 

Men, jeg er svak for røre og det fikk jeg svi for. Det ente med røre over hele oss og kjøkkenet. Å jeg er ikke så gira på å tape heller så jeg gir meg i hvert fall ikke lett.

Det ente opp med at vi måtte innse at vi måtte gi oss. Hvis ikke hadde ikke det vært noe kake å steke. 

 

Jeg vil si at jeg vant, men må vell være grei å si at det ble 1-1 til oss begge. Han vant kaka, men jeg fikk en liten smakebit 😉

 

 

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg