Mye næringsrik mat trengs for å fullføre tøffe treninger med jujitsu, grapling og styrketrening.

Sekken pakket og klar for en hard styrkeøkt. Hærlig å starte dagen med en slik. Jeg merker stor forskjell på når jeg har trent på morgenen, eller ikke. Så det å trene fra kl 08.30 til 09.30, det er digg det 🙂

 

 

Så jujitsu og grapling. Greit med stor bag at man har plass til alt man trenger 🙂

Så er det maten. Det blir en digg middag før trening og etter trening.

 

Varierer litt, men dette har jeg lagd de siste treningene.

 

Kokt ris som ble igjen etter jeg lagde sushi, 1,5 stk fiskekaker og kokte gullerøtter og brokkoli.

 


Salma laks i biter med salat. Hærlig.

 

Mye god mat. Jeg digger det.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg