Ene og alene som jente på sparring mot gutta. Å jeg trivdes.

 

Fikk selvsagt mye god motstand, noe jeg likte svært godt. Mye tyngde for lille meg mot de sterke gutta. Men det er slik man blir god og flink.

Det å trene med de som er sterkere enn deg selv, de som er større og samtidig har mere erfaring, det er ikke noe som er bedre enn det.

Jeg dro mannsterk til trening for å bryne meg på sparring i 1 time.

 

Jeg møtte opp og der var vi 4 stk. Meg og 3 gutter. Ofte er det mye flere folk og da også jenter.

 

Men, trener man ikke for å bli bedre, få bedre teknikker og bli litt tøffere?

Jeg nekter å gå i fra trening uten å ha svettet nok, uten å kjenne at jeg har gjort mitt aller beste og uten å se ut som et takras på hodet.

Så her ser dere meg etter å trent med gutta.

Ser nesten ut som øynene er i kryss også. Det glemte jeg å si. Når øynene mine er i kryss, da har jeg tatt meg fullstendig ut på trening, å kan dra hjem med en stor klapp på skuldra.

 

Godt jobbet, Randi Annette!

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg