Slik kan du spare penger på dyre treningsklær!

Jeg skulle selvfølgelig trene i dag også, som alle andre dager.

Men klarte desverre å glemme trenings tighs.

Det ente jo med at jeg nektet å droppe treningen av den grunn, så jeg måtte kjøpe meg en ny.

Samtidig som jeg lenge har tenkt å kjøpe nye treningsklær, er jeg glad jeg opplevde det jeg gjorde i dag.

Jeg prøvde en tights i full fart og oppdaget etter på at den var i str 14 år. Ja. 14 år. Det er 11 år YNGRE enn hva jeg blir i år.

Kjempe fin, god kvalitet og ikke nok med det. Den kostet jo halvparten av hva en voksen str er. 

Så er dere i str 36/38, se på barneavdelingen. Jeg vet det høres helt feil ut. Men hvorfor ikke skaffe deg to stk for samme pris for en voksen str?:)

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Min treningslykke:Heh, så bra. Aldri tenkt slik jeg. Sko har jeg ofte gjort det samme med. Men aldri tenkt tanken på klær 😉
      MEN HALV PRIS. D er mye å spare 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg