Wuhuu!! Endelig farging av håret mitt!! BARE 7 uker siden sist!

 

Etter 7 uker så blir det litt lysere i bunn. Jeg er naturlig mørk blond, så det er ikke så stor forskjell.

Føler meg alltid like hot med farge i håret. Faktisk så var det en som satt ved siden av meg, som jeg har møtt før. Han spurte om jeg jobbet her da jeg begyntee å ordne med varmen selv. Han skjønte ingen ting. Tenkte at det var rart av en kunde å styre sånn selv. Så så jeg bare domt på han og begynte å le. Joda, da gikk det opp for han hvem jeg var. Haha, det er bra vettu.

 

Ikke noe ettervekst. Jeg tok en halv nyanse lysere enn hva jeg har brukt fordi jeg skal bli litt lysere nærmere våren. Vil unngå bleking siden det er så hardt mot håret mitt.

Så skal jeg til syden om 3 uker, så da håper jeg at sola bleker litt på det.

 

 

 

Men, 7 uker er for lenge. Maks 5 uker, men tiden har bare fløyet av gårde.

Hva du enn gjør, IKKE farg etterveksten din selv med hjemme farge. Det liker  ikke vi frisørene. Det blir mye unødvenige metaller i håret ditt og dobbelt så dyrt når vi må ordne opp i det 🙂

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg