Hey! Når var det sist du var ute med gode venner??

Vi lever i en travel hverdag, det kan i så fall jeg skrive under på.

I og med at uke dagene består av 6-8 treningsøkter, full jobb med litt ekstra, så er det mindre tid til meg og min kjære og mine venner.

 

Heldigvis for meg, så trener jeg med en del venner, men det gjelder selvsagt ikke alle vennene mine.

Så da er det ekstra viktig å benytte seg av de mulighetene man har til å treffe vennene sine. Det blir for min del i helgene. Nå jobber jeg en del helger også, men skal ikke la det å være med venner hindre meg av den grunn.

 

I helgen som var ble jeg bedt ut av 3 hærlige jenter på tapas.

 

Bildet må man ha vettu. Det var kjempe lekkert og utrolig godt.

 

 

Jeg må si vi koset oss. Tapas er noe jeg faktisk ikke spiser hvert år, men det tror jeg at jeg må gjøre noe med.

Det har gått mye i sushi, for å si det sånn. Men nå har jeg jo lært meg å lage det selv. I såfall noe.

 

Gå ut med venner å spis du også. Sikkert ikke så ofte det skjer hos deg heller 😉

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg