Godt for hele kroppen. Du må prøve mitt program!

Min oppvarming er ganske enkel og kort, siden jeg må starte en plass. Så jeg ror i 5 minutter på det tyngste, samtidig skriver jeg opp hvor mange meter jeg ror for hver gang.

67 meter i forbedring fra første gangen, det er jo greit det også.

 

Jeg har begynt med pull ups, noe som ikke er så enkelt, men har fått min egen rekord der også. Etter å ha prøvd pull ups med å løfte meg opp, setter jeg knærne på brett med 45 kg, så blir det litt lettere. Men, jeg skal for hver gang prøve uten brettet for å se fremgangen.

Her kommer programmet jeg kjører når jeg har tid til å trene mere enn 1 time.

 

Pull ups: 8 X 3

Knebøy med press: 3 X 5

Sumomarkløft med drag: 8 X 3 (Her bruker jeg en ketlebell, men man kan også bruke en manual).

Box Jump: 10 X 3

Push ups m håndslipp 10 X 3

Foroverbøyd roing: 3 X 5

Arnoldpress: 3 X 6

Nedtrekk med smalt og brett grep: 2 X 10 

Hipthrust: 3 X 10 (Her bruker jeg en vektskive, men det er også mulig å bruke stang med vektskiver på).

 

Dette tar ca 1 time.

 

Jeg synes dette var et artig program 🙂 Siden jeg trener Jujitsu, grapling, og sparring på kveldstid, så blir jeg nødt til å trene styrke før jobb. Så, man blir litt lei, for man trenger søvn også.

 

Men, det funker for meg enda.

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg