Skyr yoghurt, et grønt eple og kavring med mager philadelphia ost. En herlig lunsj!

 

Ser ikke dette godt ut så vet ikke jeg. En kjempe sunn, enkel og litt annen lunsj enn hva man vanligvis har, kanskje?

 

Jeg synes det er godt å variere litt. Jeg er mere opptatt av at maten er litt sunn og mettende, enn at den er kjedelig, sunn/usunn og tørr.

 

Det skal sies at jeg spise noen riskaker også. Samtidig må jeg innrømme at det er noen kavringer som ble spist før bildet også.

 

Her kommer sannheten frem dere 😉

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg