Er du sponset eller trenger du en sponsor? Se sponsetblogg her :-)

Jeg har selv ingen sponsorer, enda, men det hadde vært helt topp å hatt det.

Selv er jeg svært opptatt av mat, kosthold og trening. Liker å lage mat og prøve ut nye ting slik at det blir en flott oppskrift som jeg kan dele med dere. For min del kunne jeg tenkt meg å bli sponset av sportsbutikker, de som har dietter, barer ect.

Jeg har selv prøvd å sendt mail hit og dit, men det er mange der ute som er på topplisten som trenger bare å blunke. Slik er det da ikke for oss alle.

 

Det du kan gjøre er å registere deg på www.sponsetblogg.no og du vil da bli kontaktet på mail.

Det er absolutt noe jeg vil anbefale. Bare å registrere seg ved å trykke her.

 

 

Sponset blogg

 

Lykek til 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg