Slik ble min valentinsdag å jeg er kjempe glad og utrolig forelsket <3 Gjorde du noe lignende?

Jeg ble desverre syk på min fridag, altså i går (dagen før dagen).

Men, jeg kom meg ut døren på kvelden og fikk kjøpt litt til min kjæreste for å vise at jeg tenker på han.

Hvem synes ikke at valentinsdagen er en fin mulighet for å gi den eller dem man er veldig glad i, litt ekstra oppmerksomhet?

 

Jeg har et inntrykk av mange ting når det kommer til denne dagen. 

 

Det er de som ikke liker denne dagen. Det er ofte de som er single, de som ikke har en romantisk kjæreste eller som ikke er så romantisk av seg 🙂

Det er jo helt lov, men jeg synes ikke man skal henge ut de som faktisk har et godt og stabilt forhold og som ønsker å vise sin kjære at man blir satt pris på.

Jeg mener jo selvsagt at man kan gjøre noe koselig for hverandre ellers også, men det er jo en gylden mulighet for å sette av dagen eller å planlegge noe spesielt for 14 februar da.

 

Å en annen ting, det er at jenter forventer å få noe denne dagen. Det er også litt feil. Det er for mange bare en dato, men det er minst like viktig for ei jente og gi noe til sin kjære. Mener jeg da.

 

Jeg startet dagen min med å legge dette frem for min kjære til han skulle stå opp.

 


Dette lå på stuen, så skulle han selvsagt på badet…

 


Masse små hjertesjokolader, tent lys og en liten pakke.

En liten ting som betydde mye for han. Som jeg sier, ikke alle tenker på denne dagen som noe annet enn 14 februar, samtidig forventer mange gutter at de ikke får noe, fordi det er en mere spesiell dag for jenter flest. Selv for meg er dagen her en helt vanlig dag, men jeg synes det er koselig å gi sin kjære en liten oppmerksomhet uansett.

 

Selv kom jeg hjem til en deilig lakse middag, men ikke nok med det.

 


 

Ja, jeg har verdens beste kjæreste 🙂

VI har vært sammen i 1,5 år nå på søndag 17 februar. Og vært samboere siden også.

Så det er kjempe godt å kjenne at jeg er like ny forelsket som jeg var da, om ikke mere.

Han er noe av det beste som har hendt meg og jeg føler meg heldig som har fått lov til å blitt kjent med han.

Om ikke lenge drar vi til syden en uke også. Å jeg kan nesten ikke vente 🙂

 

 

En liten ting til er at jeg holder på å bake en kake til han nå. Har lagd den i en hjerteform. Jeg elsker å bli overrasket selv, men ingen ting er som å overrakse andre <3

 

Hjerte-brownie 😉

 

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg