Home, sweet home. Men, savner syden veldig.


 

Digg å ligge å sole seg, slappe av og nyte livet.

Det har vært en helt fantastisk uke. Været var helt greit. Det var kaldt på kveldene, men på dagene var det stort sett sol.

 

Fikk trent to dager også. Kunne trent mere, siden det var treningsstudio på hotellet. Men det var åpent fra kl 10-18. Å da var jeg heller mere lysten på strandlivet enn å være inne og trene. Det er jo noe av det jeg gjør nesten hver dag, så ferien må jo skille seg ut i fra hva man gjør til daglig.

 

Jeg trente kondisjon 2 dager. Den ene dagen i 30 minutter, men den andre i 2 timer og 30 minutter. Da fikk jeg ånden over meg. Tok bilder underveis selvfølgelig.

Det var harde bakker å gå i, men jeg skulle klare det.

Opp og ned gikk jeg 3 hele ganger. Det tar ca 10 minutter ned og 20 minutter opp. Ca da, vell og meke. Siden det var overskyet så benyttet jeg meg av det å være litt sprek. Gikk også til og fra stranden for å få gått litt på flat bakke. Det gjorde godt etter konstant bratte bakker.

 

 

 

En rimelig heftig bakke, skal jeg si deg.

 

 

 

Helt fantastisk utsikt. 

Skal legge ut bilder og skrive om det flotte bryllupet også etter hvert.

 

I morgen skal jeg ut å resie, igjen. Da tar jeg turen til Oslo. Ikke nok med at det er kjedelig på pakke ut kofferten, men jeg måtte pakke den igjen, med det å vite at den skal pakkes ut igjen om noen dager. Men, gøy å reise litt.

 

Ha en fin dag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Du er jo superflink! Gidder ikke å trene på ferie jeg nei hehe 😉 Da måtte det treningssenteret vært åpent på kveldene i såfall!

    2. Marte: Det er så mye dårlig vær så man må.nyte sola når man kan ja. Er det overskyet så er det greit. Jeg sto opp tidlig den ene dagen for å trene. Så rett på stranden. Funket helt ok 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg