Mitt første bryllup i syden, Puerto Mogan. Å slik var mitt hår og min kjole-


 

Krøllet håret og festet håret bak med en enkel spennel.

Lys og luftig rosa kjole. Perfekt for et sommer bryllup.

 

 

Se så nydelig da dere. Utrolig flott å være her. Lengter tilbake. Men, jeg skal jo til Frankrike om 3 uker, men det er for å trene, men det er jo vår der da.

Samtidig skal jeg i et bryllup til i juni. Det er jo bare om 3 uker. Gjett om det skal bli en tur til syden hvert år i februar da. Det er jo godt å reise da det er som verst hjemme.

Vinter. Nei, ikke noe for meg.

 

Meg og min elskede. Som vi koset oss.

 

 

 

 

En himmelsk kake. Kjempe god.

 

Er du gifte klar selv eller er du gift?

 

Tiden vil vise 🙂

 

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Hallo! Ville bare si at du har en forseggjort blogg! Kanskje jeg skal bli fast leser?? 🙂 Ha en flott dag<3!! Hilsen Nina!

    2. Hei kjære deg! 🙂 Som blogger liker du vel å bli hørt. Det er selskaper villig til å betale for! Registrer deg nå på vår side, og bli med i trekningen av et gavekort på 12 000 kroner bare for å registrere deg. Så får du i tilegg penger for hver spørrerunde du velger å være med i 🙂 Høres ikke det flott ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg