Randi Annette leker fotoshoot bare for å ha noe å gjøre ;-)

 

Det hele startet med at jeg bare så at sola har lysnet håret mitt, da jeg var i syden i en uke. Å at jeg likte hva sola har gjort. Den har fått bleket litt av håret mitt at det ser stripete ut. Noe jeg også liker veldig godt.

Så startet jeg å ta bilder da, for gøy. Det blir jo ikke mer morro enn hva man gjør det til selv 😉

Jeg fikk til noen effekter der jeg fikk frem kontrasten i hårfargen min, så hvorfor ikke knipse litt.

 


 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg