Sliter du med å få volum i ditt hår? Her får du tips fra en frisør, nemlig meg, Randi Annette.

Mange sliter med å få volum i sitt hår. Det er enten det å få løft i fra bunnen av eller fylden i lengdene.

Noen mener de har prøvd alt og vet ikke hva de skal gjøre. Det første du må gjøre, er å rådføre deg med din frisør.

 

 

La oss ikke overdrive da dere. Her jeg jeg litt vågal med en form for hokey. Men, ja. Det dere skal vite er at alt starter i vasken /dusjen.

Det vil si hvilke produkter du velger.

 

Bruk for eksempel en sjampo som gir lett fuktighet eller volum sjampo. Alternativet kan være å ta i litt balsam helt ytterst i lengdene at du får bedre kambarhet.

 

Så velger du et produkt som hjelper deg med å få litt løft i fra bunnen. Det ved å bruke en root lifter. Den sprayer du i bunnen i seksjoner der du ønsker løft, gjerne på krona og i front.

Om ønskelig, benytt litt hårskum i lengder eller en varmebeskyttende spary med litt holdfaktor.

 

Føhn med en stor rundbørste eller en god føhn børste.

Spør din frisør, de vet hva du trenger 😉

 

Rocka og oppsatt eller bare helt løst og enkelt, men med mindre  volum 🙂

 

Men husk, billan 😉

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Så fresh du ser ut, ja både som rocketroll og med håret løst og enkelt 🙂 jaaa, tror jeg må rådføre meg med min frisør…. tror jeg må headhunte deg til min neste hår”økt” – hiihi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg