SHOPPING! Jeg sa, SHOPPING!! Å for et KUPP! Toilldag i bartebyn.

Her i bartebyen har vi noe som heter Toilldag. Det er da alle trøndere blir helt toillat.

 

Jeg skulle selv på jobb, men hadde 20 minutter på meg, så da var det bare å pakke ned plagg i en pose og betale for det.

Jeg fant meg bukser som var på før pris 199,- , 599,- og 799,-.

8 stk sorte bukser, en hvit tights of en sort topp.

Hvit og sort pga vi har dresscode på jobb.

Da er det greit å ha noen bukser liggende om mine blir ødelagt av bleking eller farge.

 

Hva tror du jeg ga for alt dette? Nå er jeg spent 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg