Min reise og opplevelse i Frankrike. Bilder av trening og opplevelser.

 

Slåttet vi bodde på. Eller en liten del av det. Bodde på svitte som jeg klarte å glemme å ta bilder av. Sånn kan det gå. Jeg vet jeg skal dit igjen, så det er ikke krise. Har vært der 3 ganger på 3 år, så om 2 år skal jeg helt sikkert tilbake. Men det blir Canada neste år på en gedigen treingsleir. Bare å glede seg 🙂

Litt kortspilling før den første festen me ost og vin skulle inntas.

 

Konsentrert….

 

 

Det er bare å lukke øynene og bare håpe på at jeg klarer å blokke det slaget som kommer. Neida, bare et kjipt øyeblikk å bli tatt bilde av.

Her trener jeg kick boksing. Da ble det  å trene i gi-bukse og singlett. Ble noe varm av en slåinga og sparkinga. Digger kick boksing. Vurderer det også, men har et stort elsk på jujitsu. Der har vi jo alt. Full kontakt, slag, spark, kast, bakkekamp, låsinger, fellinger og nedtagninger.

 

Elsker det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg