Frokost i Frankrike, lunsj/middag i Luksenburg og kveldsmaten i Brussel. Bilder fra Luksenburg kommer her.

Det første jeg sa da jeg fikk se str på denne var: Oi, den var såpass stor ja. Jeg kan jo bare ta med meg det som blir igjen. Men, alt gikk ned. Så da var det problemet løst.

 

Vet ikke hva eller hvem dette er, men bilde måtte jeg jo ta.

 

 

Hello beautiful

 

 

 

 

Dette er et relativt kjedelig bildet, men det har en veldig morsom historie.

Jeg satte meg i denne såkalte runde greia med ei venninne som også var med (en av oss 6 stk som reise sammen fra Trondheim), for at ei skulle ta bilde av oss. I det bildet skulle taes, ble vi dyttet av fordi det var vist nok et vindu. Vi hørte noen si masse rart, sikkert på Fransk eller noe lignende som ikke var særlig blide. Jeg skvatt først og trodde det var han som var med oss som hadde løpt på baksiden av denne og skulle skremme oss. Masse tanker på de få sekundene som gikk der. Men, det var vist noen som ikke likte at vi satte oss der:

 

Så slik var det i Luksenburg de to – tre timene vi var der 🙂

 

Fortsatt god påske 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg