Var du heldig å få ditt eget påskeegg i år?

Jeg synes det er utrolig flott med påske. Nesten enda bedre enn jul. Å det er fordi påske krever ikke at du kjøper gaver, eller stresser med noe som helst. Å så er det ofte finere vær også.

Jeg var jo i Frankrike før påske og da fant jeg noen helt utrolige flotte sjokoladefigurer. Så der tenkte jeg at jeg kunne kjøpe en stor og fin sjokoladefigur til min bedre halvdel, å en stor pose med små sjokoladeegg og figurer. Du vet, belgisk sjokolade, det finnes ingen bedre.

 

Så fornøyd med innkjøpet. Da det var på tide å kjøre til flyplassen noen dager etter hadde jeg sjokoladen i sekken min at de ikke skulle bli most i kofferten under reisen.

 

Det jeg ikke tenkte på var at det var varmluft rett ved beina mine. Så når jeg skulle lete etter noe annet, så møtte jeg dette synet.

 

Bare en klase med smeltet sjokolade. Bare nebbet som var igjen.

Det var den gaven til min bedre halvdel.

Ikke nok med at jeg satt der å var utrolig kvalm, sliten, og små syk. Men den ene gaven skulle også bli ødelagt.

 

Da var det bare å tenke positivt. 

Reiste hjem til pappa der jeg skulle være i påsken. Kjøpte et påskeegg og fylte det opp med de andre sjokoladene jeg kjøpte, la en tyggis pakke og to smultringer i fordi jeg vet han elsker det.

Så måtte jeg vise disse bildene. Så sånn var det.

 

Selv fikk jeg ikke noe påskeegg, men jeg fikk glede han jeg elsker med ett i så fall 🙂

 

Ikke glem at det er tanken som teller.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg