Da er målene klare. Delta i FITNESS, NM i JUJITSU, VINNE 1,5 MILLIARD, TRENE TIL RÆVA DETTER AV!

Jada, alt dette i år dere. I tillegg skal jeg mekke kids og få ring på fingern. Kjøpe meg hus og en katt. Ja, faktisk en hund også.

Det skader ikke med en gullfisk heller.

Samtidig som jeg skal konkurrere i FITNESS og samtidig vinne NM i jujitsu i november så er det fare for at ræva detter av.

Så det er litt av noen mål dere.

Alt dette i år. Nå er vi i april, jeg gjentar 1 april i dag..

 

Det å vinne 1,5 milliard er jo greit. Man trenger bøttevis med mat, kanskje noe proteinpulver.

Siden jeg skal kjøpe et stort hus så må jeg jo ha plass til all maten.

 

Hold dere fast!

 

 

En skikkelig aprilsnar dere. oioi, beklager altså.

 

Så lett er det å bli lurt dere 😉

 

 

 

Ikkje bra!

 

Crazy litle girl

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg