Hey hey, Ny pers igjen. Elsker å se fremgangen i pull ups ;-)

Det er digg med fremgang. Som dere ser er det noen dager siden sist jeg blogget og det skylles at jeg kun har hengt i den pull upsen da. Neida, har ikke det da.

Det var faktisk en søndag kveld jeg bare hadde lyst til å slå min rekord. Så da tok jeg lik så greit 18 stk da. Det kom skikkelig overrasket på meg. Nesten redd for å fortsette i frykt for å ikke slå 18 stk.

 

Men, man kan ikke frykte noe man vet man kan klare.

Jeg må fokusere på at jeg startet med å ikke klare 1. Så nå er det bare å fortsette.

Blir dårlig med å bruke skinnjakka mi der den er sykt trang over skuldrene og buksene er trange over lårene. Men, det er godt å hvite det er pga muskler og ikke fett.

 

Nå skal jeg slappe av. Akkurat vært å trent Jujitsu og grapling.

Sliten.

 

Ha en fin kveld 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg