ABBA konsert. Slik er det med fornøyde kunder. Blir gratis konserter av slikt.

Det var utrolig koselig å få spørsmål om jeg hadde lyst på gratis biletter til ABBA konsert samme kvelden hun var hos meg å ordnet seg flott på håret.

Det var tidlig en fredag hun spurte om jeg hadde planer for kvelden å det har man ofte. I så fall er det skjeldent jeg ikke har planer for dagen.

 

Så da var det bare å ta kontakt med venner for å høre om de hadde anledning.

 

 

Jeg har ikke hørt noe på ABBA, men det var gøy å prøve noe annet og ikke minst få oppleve det.

 

 

En av kjendisene som var der å sang var Åge Sten Nilsen. Også kjent fra WIgwam.

 

 

Har du vært på noen konserter i det siste kanskje? 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg