Hjemmelagd smoothie. Består av sunnhet og friskhet. Oppskriften kommer her. Prøv den.

Gult er kult. Det er tid for smoothie. Det er varmere i været, snøen er borte og varmen kan bare komme.

Det er ufattelig enkelt å lage smoothie. Du trenger bare frukt. Vanskeligere er det altså ikke.

I min smoothie finner du tre hærligheter.

 

Utstyr: 1 stk smoothie maskin og to flotte glass. Å gjerne en god venn eller kjæreste om du har det i nærheten. For selskapet sin del vell å merke….

Ingredienser: 1 stk banan, 3 appelsiner og 1 ananas.

Jeg orket ikke å styre med å renske en annans så jeg kjøpte en stor boks med hermetiske ananas biter.

 

Slik gjør du: Skrell frukten og skjær opp i passe store biter og kjør på. 

 

Så har du en hærlighet du kan kose seg med. Er du ikke så glad i banan, ta kun en halv. Det smaker en del banan, så den kan dominere litt. Men jeg elsker banan så jeg syntes det var kjempe godt.

Prøv det du også 🙂

 

 

Nyt 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg