En liten smakebit på hvordan jeg er på trening på jujitsu. Her kommer en liten videosnutt av full action!

video:20130424223306

Meg i full action på en helt vanlig trening. Utrolig gøy 🙂 Spesielt med tanke på at dette er en trening og ikke noe avtalt i forhold til video. Kun filmet på en helt vanlig trening.

Jeg kjenner at pulsen stiger, å får lyst til å trene. Ulempen er at jeg har en skade i skuldra. Den jeg hadde for 4 år siden, er kommet tilbake. Hva det skylles er nok vanskelig å si. Har ikke gjort noe annet nå enn før, men kanskje litt hektisk på jobb? Samt lite tøying.

 

Jeg skal få sett på dette allerede i morgen av e naprapat 🙂

 

Hva synes du om videoen? Jeg er kjempe stolt jeg. Synes ikke det er så aller verst 🙂 Men, man kan jo alltids forbedre seg 🙂

Videoen er mye lengre, men viser bare en smakebit her.

 

Ulempen med meg er at jeg er så målbevist og sta at jeg blir lei meg om jeg ikke får det til som jeg vil, så da er det bare å gi gjernet, så slipper jeg å være misfornøyd 😉

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg