Oi, en større kompis. Kjempe koselig.

 

 

 

En litt større kul eller muskel. Håper det er en muskel ?! Ja, det må være det.

Samtidig litt mere definert på skulderpartiet og litt mindre fett på kroppen. Det er greit å se fremgang mer bilder. Ikke at jeg har kjempe stor forandring på 5 mnd.

Men,jeg er fornøyd og ønsker å være her jeg er nå, for her trives jeg. 

 

Er i veldig bra form, god kondisjon og blitt sterkere. Hadde garantert oppnådd noe helt annet resultat dersom jeg hadde gått på diett, hatt en PT eller trent sammen med noen som kunne motivert meg og delt sine erfaringer. Savner det å ha noen å trene styrke sammen med. Jeg tør ikke å løfte alt jeg klarer i alle styrkeøvelsene. Som for eksempel knebøy og benkpress der det kan være kjekt å ha noen som står ved deg å kan hjelpe deg. Å det trenger man ofte  om man skal pushe seg lengre enn hva man gjør nå. Da er det lettere å legg på litt ekstra vekt for du har noen ve deg som kan hjelpe deg om du sliter litt.

 

Men for øyeblikket blir det uansett lette vekter og mange reps. Det er greit det også inni mellom.

 

Hvordan går det med din trening?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. For en spennende blogg! Motiverende og lese, kommer til å ta en titt innom her i ny og ne 🙂
      Forresten er jeg helt ny her på blogg.no, så hadde satt stor pris på om du kunne tatt en titt på bloggen min og evt lagt igjen en kommentar, eller gitt meg litt feedback 🙂
      http://aktivhelse.blogg.no/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg