Sol, sommer og kos. Å litt trening selvfølgelig.

Herlig. Ja, det er ikke annet å si om disse dagene som har vært. Sol og varme. Å ikke nok med det, jeg har fri i dag. Men det å starte dagen med en treningsøkt er ikke å forakte.

70 minutter med hard styrke og cardio. Det vil si, styrketrening i hurtig tempo. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø!!! Jeg trente alt det jeg vanligvis ikke trener. Noe som er å anbefale hvis man virkelig vil svette, banne og kjenne at man bruker musklene på en annen måte.

Det var snakk om dobbel frontknebøy med Kettebells, skulder press med Kettebells, markløft, pullups, løping med vekter, og en øvelse til jeg ikke husker hva heter. Jeg har lenge trent pullups, men ikke etter å slitt meg ut på alt annet. Alt dette gjorde jeg hurtig i 1 time. Det var rett og slett helt jævlig. De 10 minuttene før trente jeg litt mage i et greit tempo, så gikk jeg over til denne sirkeltreningen. Jeg todde jeg skulle svinme av. Haha, å ikke nok med det. Jeg skal trene jujitsu og grapling i kveld også. Huff, sånn kan det gå på en fridag.

 

Uansett var det sol og varmt ute, så etter å slitt meg ut ble det litt mat og kos ute i sola.

 

Havregryn med rosiner og biola drikkeyoghurt.

 

Melon, banan, nøtter og tørket frukt.

 

Å masse vann. Nå er det bare å samle masse positive tanker i hodet for å forberede seg til fight i kveld.

 

Ønsker dere lesere en fin dag. Uavhengig om dere skal slite dere ut på å sole dere eller å trene 😉

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg