Venninnetur til Malaga <3

Nå er det bare 1 uke til jeg skal ta ferie. Det virker så utrolig fjernt. Sommerferie, allerede?! For å si det slik, det lønner seg å ta ferie på vinteren. Jeg var på ferie i en uke i februar, å det kjenner jeg hjalp på.

Plutselig er jo sommeren her 🙂

 

 

 

Det blir en spesiell tur, men også veldig koselig. Jeg kjenner jo kun min venninne, Marte å vi skal i et bryllup. Hun kjenner bruden… Ja, det er vell det.

Men, det er jo bare en dag, så ferien blir jo konge uansett.

Blir digg å komme seg til varme, avslappning, 0 stress og god drikke og mat.

 

Vi har kjent hverandre i 8 år nå, så det er på tide å dra på en tur sammen.

 

Her er det bilde av en gave jeg fikk hos henne for noen år siden. Hjemmelagd er den også. Perfekt for strandliv.

 

 

 

Har du noe ferieplaner?

Anbefaler å dra på tur med en du kanskje alltid kunne tenkt deg å dra på ferie sammen med, men aldri fått tid til å prioritere det.

Jeg gleder meg utrolig masse 😀

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. aw søta <3 Koselig at du tar med vesken jeg sydde til deg =) Gleder meg masse til å dra på ferie med deg =) På tide som du sier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg