Enkel og billig middag. Sett deg i båten og ta en fisketur du også ;)

I år har jeg fått fisket masse da jeg har vært hjemme en god del. Bare det å sette seg i båten å kjenne sola steike, høre sjøen skvulpe og høre fuglene synge. Ja, det er herlig.

 

Ja, jeg vet at jeg stikker fingrene i øynene til fisken. Men, hva så? :p

 

 

Så en fisketur med pappan min noen uker senere.

 

Her ser dere en sei og en stor torsk

 

En stor Lyr. Å den har jeg allerede laget noen middager av. Den var ca 5 kg. Det blir noen middager det.

Lagde kokt torsk og fiskegrateng. Digg.

 

 

 

Hva synes du om min fangst så langt i år? 🙂

 

Utrolig sunt med fisk da, så det er jo helt greit å fiske. Gratis middag er det også 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg