Mimrer med gamle bilder. Skal si jeg gleder meg til sydentur nå.

Jeg skal på venninnetur med min gode venn, Marte. Hun er så utrolig søt og god. Se hva jeg fikk av henne, en reisegave.

 

hm?

 

hæ??

 

Hva i alle daaager?!

 

Ok. Dette har skjedd før. Elsker man sjokolade som meg, ja, da kan man ikke ha sånn i hus. ( Å det er ofte nok i hus, for å si det sånn).

http://randiannette.blogg.no/1360875265_valentinsgavene_jeg_f.html

 

Jada. det skal ikke være trygt å eksistere som sjokolade den dag i dag.

 

Uansett, det nærmer seg sydentur med stormskritt. Jeg så litt på bilder fra da jeg var i Tyrkia i Alanya for noen år tilbake.
Husker det var perioder der jeg ikke fikk fred. Spesialt da fra gutter. Når vi kom på et sted så håndhilste vi ofte. Å jeg har tydeligvis et sterkt håndtrykk. Dermed var jeg STRONG WOMAN, i følge de. Var vist ikke ventet av ei lita jente på 162 cm og som knapt er 60 kg.

 

Sånn endte det da en skulle ha meg til å danse på båt i 2010.

Var ikke mange sekundene som gikk til at dette var det som skulle til for å få han til å forstå hva et NEI betydde. Gad ass 😉

 

Haha, jada. Det var konge at det ble tatt bilde i det sekunde det skjedde.

Det er vell greit å tro man er sterk. Men, det skal sies. De musklene som var på de spinkle guttene, det var bare pynt. De skjemmes sikkert. Så da var mitt nye navn der, STRONG WOMAN. Lever på den enda etter 3 år. 

😉

 

Tror det er den veien der……..

Neida, spøkefuglen som jeg er. Ikke bra.

 

Uansett, jeg skal kose meg, ta masse bilder slik at jeg kan le og kose meg med det flere år senere.

 

KRAM

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg