Da var jeg vell fremme i Malaga. Nyter godt vær og et flott selskap.

Da kommer det en liten hilsen i fra Malaga. Vi startet reisen med et smil, men fikk en liten sjokk nyhet da vi kom frem til leiliheten. Vi har jo leid oss en gedigen leilihet på 100 kvm, to soverom, to bad og en terasse på hele 70 kvm. Vi fikk ikke levert nøkkelen med en gang, men måtte vente i 2,5 time. Etter en lang reise så er det utrolig digg å bare få satt vekk bagasje og slenge seg i senga i noen minutter. Så da måtte vi heller sette oss på en liten restaurant å spise litt mat og la tiden få flyge. 

 

Men, det var som sagt en diger leilihet, å den så enda bedre ut enn hva bildene viste.

 

Greit kjøkken med alt man trenger

Stuen. Digg.

 

Her er da min gode venninne sin seng. Der la jeg frem et bursdagskort og en gave i mens hun var opptatt med noe annet, å hun ble utrolig overrasket og glad. Det var utrolig gøy 🙂

 


Dette er noen av planetene vi har fått i oppgave og vanne når vi er her. Haha, ser for meg at alle har visnet etter vårt opphold. Neida. Vi skal være flinke.

Må bare nevne at hjemme hos meg eksisterer det ikke noe planter. Å mere trenger jeg vell ikke å si om mine grønne fingre?!

 

Slenger med et flott bilde jeg tok dagen etter vi kom 🙂

 

 

Håper dere får en ferie som er minst like fin som min <3

 

 #Ferieminner

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg