Dersom dere ønsker å drømme dere bort, kunne tenkt dere å lukke øynene og drømme dere vekk? Sjekk ut dette.

Ser det ikke deilig ut?

Dere sitter enten å tenker:  Åh, gleder meg til jeg skal til syden snart. Eller, så tenker dere at dette er så kjipt å se og lese om fordi dere ikke skal til syden i år?!

Uansett, unn meg det heller da vet du 🙂

Hva? Sier du æsj til tærne mine? Ta av deg sokkene, å dine ser helt sikikert minst like sexy ut som mine tær 😉

Vær menneskelig, å ta til takke med den kroppen og de tærne man har fått 😉

 

-Randi Annette-

 

-Randi Annette_

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg