Båttur der vi skulle få øye på ville delfiner

I går var vi ute på havet for å se om vi kunne få øye på noen delfiner.  Det var en båttur på 1, 5t, men ingen delfiner å se.

Innbilte meg at jeg kunne høre dem, men jeg kan ikke bekrefte det 100% sikkert, men jeg liker å tro at jeg gjorde det.

Siden de er ville, er det ikke noe garanti for å se de. Så vi fikk en ny sjanse om vi ønsket det til halv pris. 

Så om ikke lenge er vi på tur ut på havet igjen.

Jeg blir så rar i hodet av å være lenge på båt. Blir svimmel og rar i hpdet utpå kvelden. Så jeg vet akkurat hvordan denne kvelden kommer til å bli. Men, hva gjør man ikke for å se ville delfiner?

Dere hører i fra meg. Bilder og mere info kommer senere 🙂

Minner også om at jeg har vært i Malaga nå i 1 uke. Skal trøste dere med at jeg har en uke til. Nei, vent. 8 dager til var det 😉

Ha en strålende dag flotte lesere. 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg