Dette er blitt standar frokosten min i Spania.Det er også digg med en hjemmelagd “fresh” lunsj på stranden.

 

Ulike spennede yoghurter med forskjellige smaker. Det er som en julekalender. En ny “luke” hver dag.

Pakker den full av rosiner og mandler. Yoghurt uten kalorier. Det er jo ikke så verst heller.

For det inntaes mere nok kalorier ellers om dagen, for å si det sånn. Å jeg nyter hver bit. Oreo is noen dager har jeg i såfall satt pris på.

 

Laget en svært enkel lunsj her om dagen sånn at jeg hadde noe på stranden. Vil jo fortest mulig ut i solen. Hører rykter om at det er dårlig vær hjemme i Trondheim, så her står jeg opp mellom kl 8-8.30 hver dag.

 

Tortilla lefser med skinke, agurk og litt hvitost.

Ja, osten svetter som bare rakkern, men hvem gjør vell ikke det?

 

1 uke til jeg må pakke kofferten. Å i morgen er det 1 uke til jeg sitter på flyet på vei hjem.

 

Men først venter det middag på kina restaurant i morgen, tapas/bli kjent kveld, soling, bryllup, mere soling, vann scooter, shopping, spa, middag.. Å så pakking 🙂

 

Sov godt folkens

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg