Trening på stranden. Men fy som jeg ser ut etter å ikke trent på 1mnd pga skade!


 1 og 2 å….

 

 

Å ja, det går faktisk an å trene uten å fikset sminken og håret 🙂

Dette var bare i forbifarten da vi skulle på shopping, men har tatt noen øvelser noen dager på vei til og fra stranden. Kroppen var på sitt beste FØR skaden av foten min, å det er så surt å se og kjenne at det er ikke noe mere muskler igjen på denne kroppen. Føler meg ikke svakere, men har ikke i nærheten av de synlige musklene nå som jeg hadde for bare 1 mnd siden.

Utrolig surt. 

 

Slappfisk

 

 

Sykt slanke, eller, syltynne lår og legger. Ingen muskler. Men, jeg klarer å stå oppreist i det minste.

 

 

Så mitt tips til deg, ikke tråkk over eller skad deg. Det kan føre til 0 musklatur.

 

Ha en god kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg