Så var det førbryllupsmiddagen som sto for tur. For en utrolig flott gjeng det er her i Malaga.

I går var jeg på tapas/ bli kjent kveld med de aller fleste som skal i bryllup i morgen. Det var en utrolig flott gjeng. De som gifter seg bor i Trondheim, men det er ingen jeg kjenner i fra før eller har møtt før. Utrolig spesielt å være med i en slik situasjon uten å ha noe som helst forbindelse med noen av gjestene eller selve brudeparet.

Men, ingen virker å være tilbakeholden, så praten og stemningen er over all forventning. Utrolig hyggelige mennesker.

Jeg var som alltid opp tidlig for å dra på stranden slik at jeg kunne sole meg litt ekstra for å være litt fin og brun i den rosa kjolen jeg skulle ha på for anledningen. Det er en kjole som jeg kjøpte i Tyrkia for 3 år siden. Å den blir kun brukt når jeg er i syden. Føler ikke den passer inn i kalde Norge.

 

Eller, hva synes du?

 

Gjorde håret veldig enkelt. Ville ha det løst, så jeg krøllet det og festen det litt med spenner bak. Det er litt i det varmeste laget til å ha luggen nede, men, følte for å gi det en sjanse, så da ble slik.

 

 

Hva synes du?

 

Jeg har enda ikke bestemt meg 100% for frisyre for bryllupet, siden både og og sminke er helt ubrukelig her nede i denne varmen.

Så, tiden vil vise hva det blir til.

 

Skal du i bryllup i utlandet ?

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg