Et matvrak som jeg er og ikke minst alt jeg må borti. Må klemme og kjenne og må smake på alt. Det gikk riktig galt.

Jeg er jo kjent for å være glad i mat og prøve alt som er.

Samtidig er jeg sånn som må kjenne og ta på alt jeg ser. Er jeg i butikken, så må jeg kjenne og klemme på pakker med mat eller dessert som jeg ikke har sett før.

Høres merkelig ut, men kanskje du er slik selv uten at du har tenkt over det.

 

Uansett. Slik endte det opp med meg.

 

Super sulten som jeg var her om dagen, å bare kastet meg over den feteste burgeren jeg noen gang har sett.

 

 

Så var det en fisk som….

 

Neida, men små barn har store gleder vettu.
Skal ikke mye til.

 

 

Et tullete innlegg er må man få publisere inni mellom også.

For de andre innleggene er jo alltid så seriøse :O

 

Ha en flott dag folkens.

 

En sprø hilsen fra meg til dere.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg