Ikke farlig å badet i sjøen når man har en egen badevakt.

Her snakker vi å ha det trykt og godt dere. Bare å ligge å slappe av på straden. Badet litt selv om sjøen er helt ok varm (kald) og samtidig som det er masse bølger.

Jeg har jo opplevd å drukne og vært utsatt for mindre hyggelige episoder med båt, så jeg er ikke den tøffeste i vannet, for å si det sånn.

Her har han pakket badetrusa si og er klar for å få liv i meg dersom jeg skulle trenge det.

 

Foten var helt gåen sist uke. Klarte maks 2 svømmetak. Men, i dag klarte jeg mange. Så det betyr vell at den er blitt bedre. Eller, at jeg ikke har gått så mye de siste dagene. Tiden vil vise.

Danset sving i bryllupet, å det funket svært bra, faktisk 😉

 

 

Hurra, hei og hopp.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg