Siste dag i Spania. Malaga, jeg vil ikke forlate deg.Dette gjorde jeg siste dagen.

Ja, nå er dagen kommet. Dag 15 i Malaga betyr hjemreise. Jeg har absolutt ikke noe lyst til å dra. Det har faktisk aldri hendt før.

Som regel er jeg lei og håper at dagene bare går når det har passert 10-11 dager. Merkelig hvorrfor det ikke føles slikt denne gang.

 

Uansett, siste dagen ble brukt til å stå opp tidlig for å dra på stranden, som alltid. Var der til kl var 08.50.

Lå der i 2,5 time før jeg måtte opp for å dra på shopping og deretter spa.

 

Se de utrolig flinke mennene som holder på. Utrolig at de får til dette med sanden.

 

Har sett masse ulike ting som de har formet.

 

Så var det tid for pedikyr. 

 

Før…

SKal si det var en opplevelse i seg selv. Har du prøvd fiskespa?

 

 

Så var det å velge farge som jeg ville ha på tærne. Det var jo bare å velge en som var knall og en jeg ikke hadde i fra før. Så da ble det rosa.

 

Litt fiksing. Hun var mindre flink. Det gjorde vont ganske ofte. Hun klippet neglene alt for mye ned og jeg så huden min ble rød og irritert når hun holdt på ved tærne.

Men, det kostet ingen ting.

Se, så rare, men fine stelte tær. Hehe, beklager til dere “fot elskere”, eller jeg kan vell si det rett ut, dere “fot hatere”.

Folk legger ut bilder av sin veltrente mage, sin flotte bak. Så da må vell jeg få skryte av mine brune føtter med de knall rosa neglene også vell? 😉

 

 

Over til masasje. Fikk masasje i 1 time. Det var også godt.

Her har jeg koset meg i 1 time. Utrolig digg.

 Betalte ca 450 kr for alt dette. Det var ikke noe å si på. Bare det å stelle føttene hjemme koster fort 500-600 kr for ca 40 minutter. Så skal ikke klage jeg.

Nå har jeg hatt spa i Riga, Tyrkia, Malaga og Norge. Flott det.

 

Uansett, det å legge seg å vite at man skal dra hjem, dra til flyplassen og ikke stranden. En ikke så god følelse. Jeg synes det er trist å tenke på.

Men, kommer straks tilbake, håper jeg.

 

-Randi Annette-

9 kommentarer
    1. silje: Hei. Vi var i sentrum.
      Vi bodde i Fuengirola eller hvordan det skrives, på stranden.Så vi gikk mot sentrum, forbi en plass der de hadde utflukter med å se dedelfiner ect. Så oppdaget vi et skilt som gikk viste veien til sushi, 100m til høyre. Så etter vi var var det å gå

    2. Litt videre til høyre, så over veienog sving til venstre., Å der ser du foresten mange flotte butikker!!! Dersom du går videre oppover da, får du spa på høyre side ved en isbar.
      Haha. Så hvis du ikke bor akkurat der kan jeg ikke hjelpe deg 😉 Lykke til!

    3. Takk for hjelpen 😉
      Skal bo i Malaga by denne gangen, så får lete litt videre etter spa der…
      😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg