Nye negler. Mere crazy enn disse skal du lete lenge etter ;-)

 

Slik var neglene mine før jeg skulle få fikset de. Jeg tenkte noe lignende som jeg hadde av lengde, men mulig litt lengre.

Underveis. Her er lengden litt lang, tenkte jeg. Ikke viste jeg hva jeg ville ha av farge eller dekor.

 

Men, noe slikt var det jeg tenkte i utgangspunktet.

 

 

 

Vanlig fransk har jeg hatt en gang før, så jeg hadde tanker om rosa tupper. Enkelt og greit.

 

 

 

Men, slikt ble resultatet mitt.

Ikke i nærheten av hva jeg ville eller hadde sett for meg. De er for lange i forhold til hva jeg ville valgt og de er hel dekt med farge. Men, jeg er utrolig glad for at jeg lot meg overtale.

Ofte så er det de faglige, profesjonelle som ser litt utenfor boksen, de er kreative og dyktige.

Jeg hater å få filet negene mine, liker ikke å se eller høre at noen rundt meg gjøre det. Men, hun som stelte mine negler var super flink. Jeg klarte å slappe av så ogsi hele tiden. Tror jeg da 😉

 

Jeg er kjempe fornøyd med resultatet. Man må jo bare prøve for å finne ut. Det er jo bare negler som kan fjernes etter noen uker.

Må bare file de litt ned siden det er ikke så enkelt å sette på eller ta av linser med disse lengdene 😉

 

Hva synes du?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg