Anbefaler alle dere flotte lesere å se mine opplevelser. Kanskje du vil gjøre det samme?

I år ble det for første gang 3 uker sammenhengende ferie på meg. Tenkte å vise dere litt bilder at dere fikk et lite inblikk i hvilke flotte opplevelser jeg har hatt i de 3 siste ukene.

Litt fra Malaga, i Spania kommer her.

 

 

 

 

 

 

Mye god mat, litt jåleri og dyr.

Var i Gibraltar  å fikk se ville aper. Det var en opplevelse i seg selv. For å ikke snakke om delfinturen. Se så nydelig.

 

 

Så over til min flotte hjemplass.

 

Det røde lille huset til høyre bor vi.

Neida, det til venstre så klart 😉

 

Haha. Elsker rosa. Mhmmm……   😉

 

 

Her er en liten smakebit av mine flotte 3 uker.

Hva har du gjort i din ferie, eller hva skal du? 🙂

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg