Jeg har klatret opp og opplevd mye i min frisørariere. Bare se her.

Et crazy innlegg på en crazy onsdag.

 

Som lærling startet jeg sommeren 2006. Uten å beskrive så mye om hvor lenge det er siden, kan jeg vise et bilde som sier 1000 ord. Eller om de sier det er øynene som kan si 1000 ord dersom munnen tier, så ja. Se uansett.


Bolla selv med nesten sort hår og oransje effekter.

 


Lilla effekter…

 

 

Så ville jeg bli litt lysere og samt få litt lengde (med extenssions naturligvis)

Så var læretiden over. Enda lysere, men med naturlig lengde

 

 

Fagligleder og hadde ansvar for lærlingene

3 år senere…

 

Lys igjen…

 

 

Daglig leder i 1 år snart.

 

Det er vell bra og godt man forandere seg på 7 år.

Å det skulle bare mangle i denne bransjen.

 

Så for dere som ikke mener at jeg har gjort noe som helst sprell med håret mitt, dere tar feil 😉

 

 

Har du gjort noe spesielt med farge på ditt hår? Fortell meg gjerne om det 🙂

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg