X fingrene. Håpet at legen hadde gode nyheter for min stakkarslig fot.

Etter å ha gått opp en trapp,

 

å i en lang og smal gang,

var det bare å X fingrene.

Ja, jeg brude vell snakket med legen om hva han kunne gi meg for å bli fortest mulig frisk ellers også.

(Helt sant, jeg er forkjøla og slapp, som dere ser)

Helmaks! Foten var bare  veldig stiv og vond. Må tøye og bøye på den.

Men, det gjør jo så fryktelig vont.

 

Men, bra jeg slipper MR og flere undersøkelser da.

 

Nå er det bare å bli frisk og bli kvitt forkjølelsen en gang for alle.

 

God torsdag til dere fra meg 🙂

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg