Outfit og stil. Hva skal man si?

Mote er så mangt. Det er fryktelig mye mønster nå for tiden. Får jo sjokk over hvor mye rare klær som er for tiden.

Men, det passer jo ei jente som meg, gjør det ikke?

 

En leopardbluse i sort og hvit.

Jeg syntes den var litt stilig og helt annet enn hva jeg foretrekker i mitt klesskap, men det var også derfor jeg kjøpte den.

Den har ikke armer og det gjør også at det ikke skriker så voldsomt av den heller.

Hadde det vært armer på den hadde det blitt alt for mye for min smak. 
Men,det er passe med prikker. Hadde det vært en eller to prikker til. Da. Ja, da hadde jeg ikke kjøpt den…

 😉

 

 

Litt enkelt tilbehør i sølv eller i gull passer godt til slike klær, synes jeg. Blir litt vell mye med knallfarger kanskje?!

 

Hva synes du om moten i dag?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg