Fotoshoot innenfor sjangeren, det var spennende det.

Jeg har igjennom en kamerat og igjennom jobb tatt bilder av meg selv , men aldri utenom det. Så det å stille i en fotoshoot var nytt for meg.


Det er noen år siden dette ble tatt, men det ser dere kanskje..

 

Jeg ble spurt om å stille som modell for en en måned tilbake, så i går ble det tatt bilder av i sjangeren <beauty>. Det var utrolig gøy å stille, men det var også utfordrende på den måten at man måtte stå eller sitte på en bestemt måte, samtidig slappe av.

Men, det var uansett gøy å få prøve det og har veldig lyst til å gjøre det flere ganger.

 

Set ut som et troll, men det er en trøst at det er lenge siden 😉

 

Så et bilde jeg liker og er fornøyd med kommer her til slutt

 

Er spent på om de bildene jeg tok i går ble bra eller ikke. Er jeg heldig så ble kanskje 2 bilder bra. 

TIme will show 🙂

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg