Du finner mine oppskrifter på matbloggtoppen.

Jeg har ikke blogget om mat på veldig lenge. ikke trening heller i grunn, men jeg ser jeg like vell har folk som leser mine oppskrifter på matbloggtoppen.

Jeg synes det er utrolig digg å lage mat og prøve ut nye ting. Så jeg ser frem til å kan bruke mere tid på mat og trening enn å pakke sammen til jeg straks skal flytte.

Men, alt til sin tid.

Nå som foten er OK og ikke særlig bra og forkølelsen har så og si tatt farvell, så håper jeg det blir andre boller på kjøkkenet.

 

Jeg har faktisk vært der at jeg har vært helt blank på hva jeg skal lage til middag, så utrolig nok har jeg brukt min egen blogg på å bli inspirert igjen. Det er jo mye jeg har prøvd som jeg har glemt. Pass dere for alderen, den gjør deg ikke mindre glemsk, for å si det sånn.

 

Her er det et tips til deg dersom du har det litt sånn akkurat nå. 

 

Wok foreksempel, utrolig sunt og digg.

Håper du kommer på noe digg til middag i dag. Jeg får tenke ut noe.

Det blir nok mere og mere sunt nå når jeg kommer i gang med treningen igjen 🙂

 

Ha en flotters dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg