Etter å tatt det første skrittet er du i god gang.MOTIVASJON!!



Her må jeg selvfølgelig reklamere litt for klubben min, Trondheim jujitsu-klubb. Gleder meg til jeg kan være på matta igjen.

Men, jeg får da slitt meg ut på treningssenteret også, uten tvil 😉

I går ble det som vanlig oppvarming på elipsemaskin i hurtig tempo i 10 minutter, skulderpress, mage i slynge og hip-thrust med 20 kg, Effektive 30 minutter. Rekker ikke mere når jeg skal på jobb til kl 10.00, men andre dager får jeg trent en time. Det er ganske greit så tidlig på morgenen, synes jeg.

Man klarer å bli sliteen etter 30 minutter også 😉


 Hehe, ikkje bra.

 

Så rekker jeg en kjapp frokost før jobben kaller også. Perfekt 😉

God trening til deg og en flott dag til dere andre 🙂

Nyt det fine været.

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg