Tirsdag og en real “straff” var på sin plass. DU må bare bli inspirert.

Som jeg nevnte, så fikk jeg ikke til å dra på trening fordi jeg må holde på med pakking og flytting, så jeg skulle kjøre meg litt hardt dagen etter.

Så, klokken ringte kl 06.50, da var det bare å lage seg en proteinkaffe (litt energi) og komme seg av gårde.

 

Jeg HATER, ( unnskyld uttrykket), intervall trening og generelt cardio. Jeg synes det er 100 gang mere morsomt å trene styrke. Vet ikke hvorfor, men slik er det.

 

Så da var det på sin plass med intervall trening, selvfølgelig. På min gode venn, tredemølla.

2 minutter fort gange på en svak oppoverbakke,  hurtig i 1 minutt, rolig 15 sekunder, hurtig i 2 minutter, rolig i 15 sekunder, hurtig i 3 minutter, rolig i 15 sekunder, hurtig i 2 minutter, rolig i 15 sekunder og max hurtighet og ekstrem stigning. Jeg holdt på å dø… Av kjedsomhet. Neida, det var skikkelig tungt. Det sitter mye i hodet.  Kort sagt, pyramide. 1,2,3,2,1.

Så var det noe jeg også hater, jeg må få si det. Den er ikke noe morsom. Jeg kjørte på med en sak som heter Prowler, å den ser slik ut. Slengte på noen vektskiver for å være ekstra slem.

 

Kjørte også denne øvelsen, en arm press med vri.

 

Dette ble også gjort annen hver gang.

1 runde frem og tilbake med prowler, 10 rep med kettlebell ( hver arm) og dette 3 ganger.

 

Så var det over på hip-thrust. Den har jeg nyrlig begynt med så jeg har kun brukt stang, men jeg prøvde meg med litt ekstra vekter. Det gikk kjempe fint, men lårene var temmelig dovnet bort etter alt dette.

Uansett, det er lenge siden jeg har vært så utrolig kvalm og sliten etter en økt. Jeg var kvalm lenge.


Dette bildet er tatt etter en jujitsu trening, for skøy. Så ikke riktig frisk ut her, så tenkte at det passet yppelig

 

Dette var vell en grei straff? PT er da greit det, men man kommer langt med å være sta og målbevist også 😉

 

HURRA FOR MEG SELV!!

 

 

Ha en flott dag mine lesere. Bli inspirert og smil til deg selv.

 

-Randi Annette-

 

 #randiae # #training #cardio #hardwork #fighting

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg