Når skal dette ende? Her er uansett dagens treningsprogram for underkroppen.

Jeg er utslitt. Det er konstant noe å holde på med. Jeg står opp som regel kl 07.00 hver morgen. Enten fordi jeg skal vaske håret og jeg da starter kl 09.00 på jobb (jenter forstår at det tar tid med et langt hår på morgenen), eller fordi jeg skal trene før jeg begynner på jobb.

Ja, jeg kan takke meg selv for at jeg velger å stå opp kl 07.00 når jeg egentlig kan sove 2 timer ekstra når jeg starter senere på jobb, men det som er tingen da er at jeg jobber til kl 19.00 å da er det rett hjem å pakke ut og prøve å få orden på rotet hjemme. Holder på på flytte så bor i pappesker og rot. Så det blir feil å dra å trene enn å bli ferdig her hjemme. Samtidig har jeg jo merket forskjell på fassongen min også på bare noen få uker. Så da kan jeg ikke bare slutte å trene heller. Så er planen å komme tilbake på jujitsu igjen neste uke.

 

I dag før jeg stakk på jobb fokuserte jeg mest på rompe og lår. Jeg har tenkt å ha masse fokus på underkroppen i en periode og heller da ta noen øvelser på overkropp inni mellom, men fokuset skal være på underkropp.

 


Bildet er fra Januar 2013, så skal bli gøy å se hvordan lårene ser ut Januar 2014.

 

Slik så min trening ut i dag:

13 minutter intervall trening på tredemølle, Prowler med vektskiver, knebøy med kettlebells, et bens knebøy i slynge (med den andre foten strak) og benpress til slutt. Det hele tok litt over 40 minutter. Da hadde jeg ikke tid til mere. Det er jo så utrolig gøy å trene. Jeg elsker det.

 


Et bens knebøy i slynge. (Måtte låne et bilde fra google her for å vise dere).

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg