Noen er på diett i perioder og andre aldri. Hva med deg?

Det sies at svært få som begynner på diett klarer å nå sine mål eller gjennomfører den fullt ut.

Selv har jeg aldri prøvd dette. Men, jeg kunne tenkt meg å gjort det kun for å teste meg selv litt. Hvor sterk er jeg? Hvor streng vil jeg være og klare å være?

 

Jeg kunne tenkt meg å prøvd dette i 4 uker for å bare teste. Hva med deg?

Har du prøvd? Dersom du har noe tips eller noe du vil dele i forhold til diett, sleng på en kommentar 🙂

 

 

#styrke 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg