Ny persj i roing!!

Det var gøy å varme opp med roing før styrkeøkta her om dagen. Oftest er det løping eller intervaller på elipsen, men når jeg skulle trene mye overkropp, så tenkte jeg å prøve roing.

Jeg har ikke alltid tenkt på å slå min rekord i roing, men den dagen så kom lille konkurranse menneske inne i meg frem igjen. Jeg ska prøve å slå denne også, må bare bli motivert nok til å gjøre det.

Uansett, jeg har rodd i 5 minutter på den høyeste motstanden, (som er 10). Jeg har rodd alt i fra 700-900 meter, men her om dagen ble det 1026 meter. Det er noen meter i forskjell i fra 700- 1026.

Om det er typisk bra, det tror jeg ikke, men for meg er det uansett ny pers 🙂

God helg

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. YEAH – pers er pers og det viktigste er å sammneligne seg med seg selv – ingen andre! hurra – grattis! Og igjen, må jeg leeeeeeeeeeee av din isbil situasjon du pratet om – hahah, når du kastet deg over hekkene for å nå denne isbilen – gud som jeg kjente meg igjen! hahah, ler ennå!

    2. fitnessmil: Ja, jeg kan ikke sammenligne meg med andre som trener mere enn meg og trener mye med roing. Jeg gjør det jo aldri 🙂
      Men ja, jeg sprang til isbilen uten å tenke på å ha på sko. Hadde jo ikke tid til det :p Det ente med at jeg sto å ventet i 10 minutter for lyden hørtes mye nærmere ut. Kjøpte ca 20 is 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg