Trening. Gir det deg utmattelse eller gir det energi?

Noen sier at man blir så sliten av å trene. De har vont i hele kroppen og kan ikke trene. Det er nok mange grunner til dette,også noen unnskyldninger.

Jeg slet masse med å finne motivasjon til å komme meg opp mellom klokken 07-08 på morgenen for å trene, når jeg kunne sove 2 timer lengre.

Men, det som ga meg motivasjon var at jeg hadde gjort unna treningen på morgenen og var derfor da mye friere til å gjøre hva jeg ville etter jobb.

 

 

7 grunner til å stå opp å trene før jobb er:

* Du får energi fra morgenen som varer utover dagen

*Trener du styrke, forbrenner du utover hele dagen

*Trener du på et studio, er det mye mindre folk der enn på ettermidagen og kvelden

*Du får lettere kontakt med folk som trener der, å du kan få deg en treningskompis

*Ingen apparater er opptatt hele tiden. Du får trent det du skal og blir mere effektivt

*Kveldene blir brukt på andre ting enn trening

*Du føler deg mere opplagt

 

Uken her har jeg trent en god del.

Mandag trente jeg på kvelden, tirsdag fri, onsdag 2 treninger på kvelden, torsdag trening på morgenen og kvelden og i dag morrest.. Så blir det fri fra trening i morgen, så får jeg se hva som skjer på søndag.

 

Elsker trening. Spør du meg hvordan jeg orker og kalre så mye, så er svaret lengre opp her.

Det gir energi og du føler deg opplagt.

 

 

GOD HELG

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg